Back
תמונה

חדשות

22.05.24 -

מטבח מעוצב מאיטליה - מאפייני עיצוב מטבח איטלקי

מטבחים איטלקיים ידועים באווירה חמה שהם יוצרים והתחושה המזמינה שלהם, חומרי גלם כפריים ואלגנטיים ושילוב בין מסורת עשירה לנוחות מודרנית.

מטבח מעוצב מאיטליה - מאפייני עיצוב מטבח איטלקי

מטבחים איטלקיים ידועים באווירה חמה שהם יוצרים והתחושה המזמינה שלהם, חומרי גלם כפריים ואלגנטיים ושילוב בין מסורת עשירה לנוחות מודרנית.

תאורה חמימה ומסבירת פנים, תאורה טבעית בשפע - גם הן חלק בלתי נפרד מעיצוב המטבח האיטלקי. אבל כשאתם מזמינים מטבח יבוא מאיטליה, אתם מקבלים עוד שפע של אלמנטים, שיוצרים מטבח נקי, אלגנטי ואיכותי במיוחד.

מטבח איטלקי מקורי - אלמנטים נצחיים של מסורת

בעוד שטרנדים עיצוביים משתנים באופן טבעי, סגנון המטבח האיטלקי משתמש באלמנטים נצחיים של מסורת קולינרית ומפגשים חברתיים.

המשיכה הקלאסית הופכת אותו בלתי מוגבל בעולם העיצוב וכך מטבחים איטלקיים מקוריים פונים למספר בלתי מוגבל של סגנונות חיים, קבוצות גיל והעדפות אישיות.

שילוב של קסם אלגנטי וכפרי

עיצוב מטבחים איטלקיים עוסק באלגנטיות וקסם כפרי, תוך שהוא משלב אלמנטים של יוקרה ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים בהתאמה אישית:

 

ערכת הצבעים כוללת בדרך כלל שילוב של צבעי אדמה וצבעים חמים, המשקפים את הנופים הטבעיים של איטליה ושל ארצות הים התיכון - כמו ישראל.

גוונים אלה משתלבים היטב גם עם גווני מטבחים נפוצים אחרים כמו שמנת ולבן, אך גם עם צבעים דומיננטיים כמו אדום שופע וירוק מלבלב, שמוסיפים עומק וחיוניות לחלל.

 

מטבחים מעוצבים מיובאים מאיטליה כוללים ארונות ייחודיים בצבעים עשירים או גימורים מיוחדים - הכל תוך הדגשת פרטים קטנים ואיכותיים, כמו פרזול משובח שנותן הרבה כבוד לאמנות האיטלקית.

 

כל סוג של עיצוב ארונות מטבח איטלקיים משרת מטרה פונקציונלית וגם משחק תפקיד בהגדרת האופי של המטבח, כשהוא מציג חיבור מושלם בין תפקוד וצורה, משקפים את הרוח הביתית ואמירה אישית של בעלי המטבח.

תאורה טבעית שופעת גם היא חלק בלתי נפרד ממסורת העיצוב של המטבח האיטלקי ולכן מעצבי מטבחים איטלקיים מקפידים למקסם את האור הטבעי עם חלונות גדולים וגופי תאורה מוקפדים שיוצרים מטבח בהיר ומזמין בכל שעות היממה.

מטבחי צ'זאר מציעים את השילוב המושלם בין מסורת המטבחים המיוצרים באיטליה לבין התאמה אישית לקהל הישראלי.

מטבחים מותאמים אישית ברמה של יצירות אמנות, שנותנים המון מקום לאופי הים תיכוני, לאהבה המשותפת לישראלים ואיטלקים - לבישול ואירוח.